17 Mart 2015

Çok mutsuzum lan.Öyle böyle değil.Çünkü kendimi fazlaca çirkin buluyorum.Kendim dışında herkes gözüme bi hoş görünüyor,aynanın karşısına geçip kendime bakıyorum sonra.Kaşlar 2 aydır, bıyıklar 1 aydır alınmamış.Bacaklarımı en son 14 şubatta aldım.Şimdi 14 şubat dedik diye kendi kendinize pis düşüncelere kapılmayın.Tabi şunu demeyi çok isterdim; evet kapılın aşkomla dışarı çıkacaktık mini bi elbise aldım o güne özel onunçin aldım bacaklarımı noldu kıskandın mı kezbaann? hahaha...Ama hayır böyle bir şey olmasının ihtimali benim liposuction için 5 bincik kadar parayı yerde bulmamla  eşdeğer, yani sıfır.Peki o gün niye mi böyle bir şey yaptım? Babaannem ve kardeşimle hamama gidecektik.Gerçekler ne kadar acı farkında mısın?Her ihtimal gelirdi insanın aklına da hamam gelmezdi itiraf edin.Sonra bir şey oldu hamama bile gidemedim ya la!! Ne olduğunu tahmin edebilmişsinizdir herhalde.Nasıl lanet bir günse nasıl bir bedevilikse artık sevgilim yok diye üzülemedim,hamama bile gidemiyorum lan diye üzüldüm.
Tabi ki de evde oturamazdım o gün.Kalktık kızlarla basketbol maçına gittik.Erkek fatma mısın kızım sen?demeyin,çünkü öyleyim.Beşiktaş kızım boru mu!! Neyse,maç sırasında şöyle bi konuşmaya şahit oldum yanımda oturan çiftten erkek olan kıza şöyle dedi "Sana sevgililer günü hediyem bu aşkım ".Kız burun kıvırdı ofladı pufladı.Beğenemedi kancık.Beynime kan sıçradı.İlk günüm, şeker ihtiyacım artıyor bir yandan,bir yandan ağrılar içerisindeyim ama belli etmemeye çalışıyorum.Aklımdan şöyle bi senaryo geçiyor;İki elimle kızın başını kavrayıp gözlerimi gözlerinin içine sokup sadece onun duyabileceği kadar kısık sesle"Mutsuzsun öyle mi? Beğenemedin mi lan maça gelmeyi? Biz 3 kız geldik,nasıl bir eziklik içerisindeyiz farkında mısın? Ya şimdi o çocuğa yanında olduğu için,seni buraya getirdiği için teşekkür edersin yada ben seni döverim.Zaten yumurtlarken işlenen cezalarda indirim alıyormuşuz.İndirimli diye gaza gelir daha çok döverim seni.Duydun mu beni şıllıkk!".Ah keşke diyebilseydim bu cümleleri.Kız o an sinirlenirdi ama sonradan çok teşekkür ederdi bana.Çünkü böyle sıradan şeyler için aşkısını üzmesine gerek yok bence.Aşkısılar kolay bulunan şeyler değillerdir ki.Hem bu kızlar maçlardan niye bu kadar nefret ederler anlamıyorum.Sinemaya gitmektense maça gitmeyi yüz kere tercih ederim(bu cümleden kimseye yürümüyorum yanlış anlamayın.Ama yine de bu düşüncemi hoş bulan erkek okuyucularımızla tanışmak için parti verebiliriz :P )

.Maç sinemaya göre daha samimi olabiliyor bence.Ayyy gol olduu dur bahane edip boynuna atliiim.Aa bakamayacam ben bu mala yaa.Aldı topu gidiyor yahuu.dur yüzümü göğsüne kapatayım da bu lanet pozisyonu görmeyeyim vs vs..Bunlar hep taktik kızım.Sinema da öyle mi? "Acaba kolumun böyle durmasından rahatsız oluyor mudur? Bacaklarım yere değmiyor şişti valla salınmaktan,önümüzde de kimse oturmuyor ayaklarımı uzatsam mı koltuğa? Acaba, ne kadar hayvan görgüsüz birşeysin sen der mi ki?" gibi şeyler düşünmekten filme odaklanamıyor insan.

Bu kadar aşağıladıktan sonra kalktık sinemaya gittik.Hiç birimizin sevgilisi yok ama yine de varmış gibi hareket ediyoruz.Sinemadan çıkınca da mum ışığında yemek yeriz artık biz.Hangi filme gidelim tartışması oldu bir kaç dakika.Uzun sürmedi ama,karar belli "grinin elli tonu" . Kızım ben filme girmeye utanırım lan,biletleri ben almam valla utanırım..Napsam şalımı başıma filan mı sarsam?acımız büyük gözlüğünden var mı?.Bi şekilde girdik filme,en büyük salon ve full dolu.Şöyle bi bakınayım tanıdık var mı varsa dalga geçeyim filan diye.O da neee? salonun yaş ortalaması 25 ama bir çift var ki 65ten aşağı değiller.Lan babaannem bile 65 yaşında değil.Napıyonuz siz teyze,amca?Niye burdasınız,Fikir almak amaçlı mı geldiniz?Hadi çok beğendiniz diyelim bu yaşTa napmayı düşünüyonuz?Uyuya kalırsınız benden demesi.Hatta büyük ihtimalle kalp krizi filan geçirirsiniz.yapmayın etmeyin.
Kikirdeye kikirdeye rahat 20 dk dalgasını geçtik.Ama büyük ihtimalle ben de o yaşa gelince bu tarz filmlere gitmeye devam edecem o ayrı konu.Filmin sonlarına doğru bi ses geliyo yakınlardan.Şu ortamda hiç olmaması gereken bir ses.Derken film bitti.Sağıma döndüm ki bizim mal ağlıyor.Kızım mal mısın niye ağlıyon lan diye bi 20 dk da onla dalga geçtim.neymiş anestejyaya çok üzülmüş kendini onun yerine koymuş mal.Zamansız empatinin sonu bu olur zaten.Aramızdaki temel fark bu, bunun 2 si filan gelirse sakın bana gidelim demeyin diyor.Bense serinin tüm kitaplarını almayı düşünüyorum.Böyle bir fark olmasına karşın ikimizinde sevgilisi yok.


Bu yazı çok saçma oldu.Aslında ben başka bir şey anlatacaktım sonra niye bu konuya girdim anlamadım.O zaman çirkinliğimden daha sonra bahsederiz.Öptüm canlarrr.





Saygılar .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder