23 Mart 2015

Öhömm öhöm tanıştırayım yeni aşkım:Jack O'connel

Bugün, daha doğrusu dün saat 15.30 gibi tezimi hazırlamam gerekirken yaa dur bi bakayım hangi filmler düşmüş nete dedim.Sonra Unbroken'ı gördüm.Normalde film izleyeceksem incik cincik eder kim çekmiş? niye çekmiş ? ne kadarla ne zaman da çekmiş? kim oynamış? dur cast'a tek tek bakayım filan der filmin bokunu çıkarırım yarıya da izlemiş olurum,sonra ayyy hiç bana göre değilmiş der kaparım.Bugün öyle olmadı.Bu filmi gördüm,daha doğrusu afişini görür görmez izlemeye karar verdim.Çünkü  o da nesiiiiii afişinde kir pas içinde cıbıldak bir adam. Azıcık sapık bir kişilik olabilirim,belki biraz, çok değil.Film hakkında hiç bir şeyi araştırmadım.Hatta yönetmeninin Angelina Jolie olduğunu film bittikten sonra öğrendim.Epeyce de şaşırıp,kendimce de tebrik ettim kadını.O kadar çoluk çocukla uğraşırken tutmuş araya da filmi sıkıştırmış.Büyük yetenek.

İşte saat 4 e doğru filan açtım filmi dolmasını bekliyorum.Malum yurdun interneti olunca böyle küçük pürüzler oluyor.Mesela bu 2 saatlik filmi izlemek için 5 saat kadar beklemek gibi.Ama küçük şeyler bunlar.Ben ki mesajına günlerce usanmadan yılmadan cevap bekleyen kızım.Bana koyar mı? Koyar tabi.Beklemek her konuda çok koyuyor be.Neyse işte saat 9 gibi izlemeye başladım ama bir yandan dur facebook a bakayım dur instagram a bakayım derken filmi bok ettim.Saat 2 ye geliyor ve benim izlemem gereken 40 dakikam daha var.Ve sabahın köründe de dersim var. Şuan izlemeyi bırakıp aman ne olacak daha sonra devam ederim der döner götümü uyurdum normalde.Ama bu film için imkansız.Çünkü baş role aşşşıııııkk oldum.Yavrum benim yaa sen nerdeydin şimdiye kadar? Hangi filmlerde, hangi dizilerde oynamış, boyu, kilosu,yaşı, ana adı, sevgili adı, hepsini hatmettim az önce.Hatta aldığı ödüllere bakarken BAFRA Yükselen Yıldız Ödülünü aldığını gördüm.Sonra durdum bi an Bafra ne alaka lan?dedim. Olumm Bafra ne zamandır yabancı oyunculara ödül veriyor? diye hayretler içerisinde kendimce yorumlar yapıyorum.Sonra tekrar bakınca BAFTA olduğunu gördüm.Yani insan cahil olur da,hadi duymaz uydurur da görmez uydurur diye de bir şey yok ki be kızım yaa.Nasıl utandım la kendimden.

Şimdi ben aşşık oldum ya bu adama, ben eğer aşık olmuşsam yaptığım ilk şey o kişinin en yakışıklı olduğu fotoğraflarından kolaj oluşturup masaüstü fotoğrafı yapmak.Evet biraz garip bi alışkanlık ama napayım valla çok hoşuma gidiyor.Tabi ki filmi yarıda kesip 5 dk içerisinde yaptım.Sizlerle de paylaşıyorum.Çünkü bu güzellikten yararlanmak herkesin hakkı.







Not:Film enfes..

Biraz spoiler:Bi tane Japon kumandan var.Adam bana bak diyor bizimkine,sonra niye baktın diye dövüyor.Bana bakma diyor,sonra niye bana bakmadın diye dövüyor.Bence o japonun içinde,ergenliğe yeni girmiş bir Türk kızı yatıyor ya neyse.Film boyunca ne sövdüm ona varyaaaaaa..





Saygılar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder