27 Mart 2015




Kız ağlıyor.ühühüh bu çocuğu kaybetmek istemiyorum.ühühüh ama diğerini de seviyorum.Bunun ilgisini,onun bilmem nesini seviyorum.Anlatıyor da anlatıyor,sayıyor da sayıyor.Sonunda ne diyor biliyor musun? İkisiyle de çıkamaz mıyım? Hee çık kızım ikisiyle de çık.hatta 3-5 tane daha bul onlarla da çık.Yedi kocalı Hürmüz mübarek.Benim hakkımı yiyorsun kabul onu geçtim çoktan, ama arkadaşlarımın hakkını da yedirtmem lan.

Efendim yalnızlıktan ödümüz kopuyor.Sırf yalnız kalmamak için,o ilgiyi,şefkati kaybetmemek için nelere katlanıyoruz nelere.Küçük düşürülmelere,kısıtlamalara,hor görülmelere..Neden? Çünkü yalnızlıktan ödümüz bokumuza karışıyor.Ya telefonuma bir daha mesaj gelmezse? Ya bir daha bana seni seviyorum diyen biri olmazsa? Ya bundan sonra sinirimi çıkaracağım kişi olmazsa ve ben sinirden kendi kendimi yersem? Ya bundan sonra "ayy benim aşkım da bana şunu aldı bilmem neyi yaptı "diye kız ortamlarında hava atamazsam? En büyük neden de ya yalnız ölürsem?

Bu kız belki de hepsini seviyordur gerçekten,bilemeyiz.Yani sevgi sadece tek kişiyle mi sınırlı  bilmiyorum.Sevgi nasıl oluyor,kaç kişiyi aynı anda sevme potansiyelimiz var,bi kalbe kaç kişi sığabiliyor? Anlamıyorum.Aynı anda 10-20 kişi sevilebilir mi bilmiyorum.Ama bu arkadaşımıza kalsa seviliyor görüldüğü gibi.Kız bunu istiyor ve halinden de memnun.Değer yargıları yok.Tek eşlilik düşüncesi yok.Yaptığım acaba yanlış mı?diye düşünmüyor bile.İhanet etmiş olmuyor muyum? Acaba o kaç kişiyle konuşuyor ? diye sormuyor kendine 

Hayatımda biri olsun ve ömrüm boyunca onu seveyim,onun dışında ki erkekler umrumda olmasın ve o kişiyi hiç bir zaman hor görmeyeyim,aşağılamayayım,hep el üstünde tutayım,bir şey olduğunda, başıma bir şey geldiğinde yada hiç bir şey yokken canım sıkıldığında ilk o kişiyi arayayım istiyorum.Belki de sırf ben tek eşlilikten yana olduğum için kızın bu hallerini fazlaca yadırgıyorum? Belki de ben geri kafalıyımdır?

Ama yok ya.Sırf yalnız kalmamak için de neredeyse hayatında ki tüm erkeklerle böyle gevşek gevşek konuşmalar,açık kapı bırakmalar filan ne bileyim yakıştıramıyorum ben kızlara.Sanki böyle olunca o kişi saflığını kaybediyormuş gibi geliyor bana.Kendini küçültüyormuş gibi.Baba evinde prenses değilmiş gibi.hahah hadise ya nerden çıktı şuan anlamadım. Neyse işte.Lütfen çok rica ediyorum sırf yalnız kalmamak için insanları kullanmayın,seviyormuş taklidi yapmayın,bırakın kendi yollarına gitsinler.Belki de mutlu etmesi gereken başka bir insan vardır engel olmayın.O kişinin de ahını almayın.(Mesela ben o kişiyi bekliyorum ve onu oyalayan kıza yada kızlara çok beddua ediyorum bilginize.Gelince de kim oyaladı lan seni diye sorup kızın ağzına sıçıcam bunu da bilsin.)

Ve son olarak da kendimce yalnızlığın tanımı;
Yalnızlık öyle tek başına yemek yemek filan değil,asıl yalnızlık yani her anlamda sevgili dost bilmem ne bakımından, günde 8 bölüm dizi izleyip üstüne de cila olarak 2 tane film izlemektir.Nah yalnızlık budur.Nokta.



Saygılar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder