20 Mart 2015






Evleniyoooooooom.Yihahaha.Nişanı vizelerden sonra ki hafta,düğünü de mezuniyetten sonra ramazan girmeden çabucak yapacağız.Gelinliğimi seçtim,ama içine girebilmem için 15 kilo vermem lazım.Bu yüzden günde 32 saat spor yapmam ve su dışında ağzıma hiç birşey koymamam gerek.Ama dur yaaa niye kendimi sporla diyetle yorayım ki aşkım verir parasını aldırırız götü göbeği.Sonuçta bu işler parayla değil mi? Aşkımda ondan çok var.ehehe. 
Çalışma mevzusunu da konuşmam lazım acilen.Okuduğum bölümün mesleğini yapmak istemediğimi söylerim o da aaammmaann nolcak zaten bok gibi para var ne çalışcan bebem der,ben de cafe istediğimi söylerim o da cafe senin köpeğin olsun al 5 tane açtım der.İşte ne bileyim haftada 3 gün spora giderim böyle saunadır, kök hücredir,lazerdir, pembe maskedir ne varsa yaptırırım.Yazları Alaçatı,Çeşme kışında Uludağ filan yaparız.Baksana be hayallerim bile fakir lan.Adamın 5 cafe açma gücü var ama ben tatil için Karayipler'e Dubai'ye filan gideriz demiyorum.İnsanın hayalleri bile fakir olur mu lan..Karayipleri de iki saattir düşünüyorum ha.Açtım google a pahalı lüks tatil mekanları yazdım.Hani çok param olsa valla gezecek yer bulamam ben.Bilgisiz kör cahil topalın tekiyim .Yemin ediyorum hayatım muş hayallerim de muş benim.

Ne saçmalıyon acaba yine gerizekalı? demeyin. Bu kız uyanıkken bile rüya görmeye başladı artık hiiiçç demeyin.Çünkü bu sefer kesin bir şeyler olacak.Tüm bu hayallerim vücut bulacak.Nasıl mı?

Size kısmetinizi açtıracak yegane şeyi anlatacağım şimdi.Hazır mıyızzzzzz?!!


En başa sararsak dün akşam annemle telefonda konuşurken şöyle bir diyalog geçti;
.....
- yok kızım nolursun taşınma bak kardeşin zaten okulu bitirince kesin evlenir sen yanımda kal yalnız bırakma beni.
+ yaa anneee niye benim evlenme ihtimalimi hiç düşünmüyon acaba.? Tamam sevgilim yok.Tamam son 5-6 yıldır da olmamış olabilir ama bu kadar da acımasız olma.Anasın sen yaaa.Sanki ben de yakın zamanda birini bulacakmışım gibi,sanki etrafımda ki çoğu erkek benimle çıkmak istiyor da ben istemiyormuşum gibi konuşsana.  :(
- tamam bi sus bak ne diyecem sana.Ben bir şey yaptım.Ama kimseye demedim haa.Yanlış anlaşılır filan diye.Ben eminim zaten sen işe girince bulacaksın da işleri hızlandırayım dedim.
+Naptın kız? Naptın söyle görüşme filan mı ayarladın? Kankalarının oğullarıyla filan mı baş göz yapacaksın beni? Hani şu restorantları olanın oğluyla mı?
-Yahu yok.Hani teyzen umreye gitti ya 1 ay önce.Gideceği gün bavulunu kapatırken beyaz beyaz mendiller gördüm bunlar nedir diye sordum.Meğerse şöyle bir olay varmış.Mendile para koyuyormuşsun umreye giden kişiye veriyormuşsun, o da orada ki fakirlere veriyormuş.Verdiği kişi mendili açtığı anda senin de kısmetin açılıyormuş.
+Naptın? verdin mi sende? Verdim de ne olursun.Hatta 3-5 tane farklı farklı mendile para koyup verdim de.Böyle bol bol kısmetin açılsın da sen de aralarından seç diye çok çok verdim de.Dur ama sen cimri kadının tekisin kesin vermemişsindir.
-Verdim tabi ki
+Verdin de kaç para verdin? Para miktarıyla alakası var mıymış?Çok para koyunca çok hızlı mı açılıyormuş kısmet?Yada çok para koyunca kısmetin şöyle daha bi yakışıklı mı oluyormuş?Noluyormuş?Anlatsana ya valla çatladım.Kesin çok az para koydun sen.Gelen giden yok çünkü.Naptın o an mendil bulamadın da tuvalet kağıdına filan mı sardın? Kesin öyle yaptın çünkü 1 aydır tanıştığım tek erkek bizimkilerin arkadaşı olan bayhan kılıklı çocuk.Öğğğkkk.Onu da zaten tersledim.Nolur kısmetim o olmasın.Bir de dün 2000 doğumlu bi çocuk ekledi.O değildir herhalde.Tamam bebek yüzlü seviyorum da direk çoluk çocuk göndermemiştir herhalde kurban olduğum Allah'm.Al büyüt senin olsun dememiştir dimi? Yanlış bir şeyler var anne.Naptın yahu saracak hiç bir şey bulamadın da sırf beyaz diye tövbe tövbe.Yok ona da sarmamışsındır artık.
-hahah dur daha 1 ay oldu.Ne bileyim olur herhalde bir şeyler.Bekleyecez dua edecez.

Artık nasıl heyecan yapmışsam çığlıklar atıyorum oda da kızlaaaaarr annem böyle böyle yapmış kesin bu sefer birini bulacam ya yaşasın,diye. Benim buna benzer bazı girişimleri olmadı değil.Analı kızlı çalışıyoruz yani.Hatta şu fikir de annanemden geldi;

Bakın bir de şöyle bir durum varmış.Cuma günü de bunu yapıyormuşsun.Yani millet cuma namazındayken mendili çıkışa koyuyormuşsun gören alıp açınca senin kısmetin hooop açılıyormuş.Bunu da yapmasını söyledim tabi.Hatta her cuma yapta garanti olsun dedim.Tabi kesin benim mendili kimse farketmez ezip geçerler.Yada bulup kayıp para bulundu diye belediyeye anons verdirirler.Annem de gider alır artık parayı.Yani benim kısmet dönüp dolaşıp evde kalma olayına girer yine.Bu iş sakat bunu yaptırtmayayım.

Bak bunun bir de elmayı soyup baş ucuna koyma olayı var.Neymiş efendim o gece rüyanda evleneceğin kişiyi görürmüşsün.Yaptık odaca.Kimse bir bok görmedi.Yada artık ne görmüşsek nasıl tipler görmüşsek beyin resetlemiş sabah uyanınca,sen bunu kaldıramazsın durduk yere bunalıma girme demiş silmiş her şeyi.

Hiç biri olmadı mı? Şöyle bir versiyon da var.İlk defa kalacağın  bir evde anahtarı yastığının altına koyup öyle uyuyorsun.Sonra neymiş rüyanda evleneceğin kişiyi görüyormuşsun.Bak bakk.Haa yaptım mı? Tabi ki yaptım.Kimi gördüm dersiniz? En imkansız kişiyi gördüm.Sınıftan bi dallama.Uyanınca tövbe ettim.Yok Allah'm ben dersimi aldım,nolursun benimle dalga geçme, artık yapmayacam böyle hurafe şeyler diye.Ama bi istiare olayını da yaptırayım sonra tam tövbe edecem söz Allah'm..Bir de ara sıra kızlarla otururken öyle şakacıktan muhabbetine yani fal baktırsam olur mu? Öyle fal cafeye gidip 20 tl verip Serkan isminde birini 4 ay boyunca beklemeyecem artık söz.

Ha noldu bir de biliyor musunuz? Sırf adamı rüyamda gördüm diye onun bile kısmeti açıldı lan.oha beee.Tamam hoşlandığım tüm insanların kısmetinin açıldığı doğru ama adamı sadece rüyada gördüm be. Yuh artık daha ne diyeyim ki.Dalga konusu oluyorum artık kızlar arasında.Kankaa benden de hoşlansana diyorlar.Komik mi haaa komik miiiiii!  


Acı çekiyorum.ühühühü





Saygılar .






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder